Katedralja Notre Dame e Parisit
Notre Dame e Parisit është vendi ku mund të hysh pa biletë më i vizituari i cili numëron më shumë se 14 milionë vizitorë që kalojnë praguan e saj në vit. Ajo është kryevepra e arkitekturës Gotike Franceze. Katedralja Notre Dame e Parisit ishte fokusi i Parisit Katolik për shtatë shekuj, ambient I brendshëm I saj mund të pres mbi 6000 vizitorë.
Ajo cfarë është e rëndësishme në këtë katedrale përfshin tre dritaret e saj të trëndafilta dhe fantastike, pasurinë, dhe kullat e kambanave të cilat mund të ngjiten. Nga Kulla Veriore, afërsisht 400 hapa deri në majën e fasadës perëndimore, ju do ta gjeni veten ballë përballë me koka ulluqesh të frikshme dhe një pamje të magjishme të Parisit.
E ndërtuar në një vend të zënë nga kisha të hershme dhe, një mijëvjecar përpara se një tempull Gallo-Roman, Katedralja Notre Dame u nis më 1163 sipas skicës së Bishop Maurice de Sully dhe u plotësua më së shumti në fillimin e shekullit të 14th. Katedralja u dëmtua keq gjatë periudhës së Revolucionit; arkitekti Eugène Emmanuel Viollet-le-Duc bëri ristrukturime të thella mes 1845 dhe 1864.
Notre Dame është e njohur për ekuilibrin e saj madhështor; në këtë mënyrë, nëqoftëse do të shihni nga afër, do të keni mundësi të shquani të gjitha llojet e elementëve të vegjël asimetrikë me qëllim për të shmangur monotin, kjo sipas një praktike standarte Gotike. Kjo përfshin format me ndryshime të vogla për seicilën nga hyrjet kryesore.
Brenda korit qëndror , stallat e saj me dru të gdhendur dhe statuja përfaqësojnë pasionin e Krishtit, është e rëndësihme. Thesari, pasuria në pjesën e futur anësore në juglindje të Katedrales p[ërmban punë artistike, objekte liturgjikë dhe relike të klasit të parë. Me styre është Ste-Couronne, the ‘Kurora e shenjtë’, e cila supozohet të jetë kurorë me ferra e gjemba që i është vënë Jezusit’ përpara se ai të kryqëzohej, e sjellë këtu në mes të shekullit të 13. Kjo pjesë është e hapur për publikun mes orës 3 dhe 4 pasdite në të premten e parë të cdo muaji dhe mes orës 10 paradite – 5 pasdite gjatë të premteve të mira.
Notre Dame është kaq shumë zemra e Parisit – kaq shumë saqë largësitë nga Parisi në cdo pjesë të Francës metropolitan maten nga vendi ku ndodhet ajo, në sheshin e madh përballë katedrales së Zonjës së Parisit ku turmat mblidhen pasdite për të mikluar fasadën , duke bërë “selfie” me katedralen mbrapa, dhe duke qëndruar aty. Një yll i bronxtë përgjatë rrugës në hyrjen kryesore të Katedrales shënon fiks vendin e Pikës Zero të Routes de France.
Një nga pamjet më të mira të Katedrales është nga sheshi Jean XXIII , një park i vogël pas saj, ku ju mund të shquani më mirë pyllin dhe fortesën me zbukurime fluturuese që rrethon altarin dhe mbështet muret e tij dhe catinë. Mos lini pa parë kufirin e këmbanave në kopësht: Në 2013, për të festuar përvjetorin e 850 të të Notre Dame, katedralja u shfaq me nëntë këmbana të reja për të komplimentuar origjinalen mes tyre Emmanuel 13 tonë këmbanë (të gjitha këmbanat kanë nga një emër). Në të njëjtën kohë, katër këmbanat me zë pak më të ulët të vëna më 1856 në shehshin Jean XXII u zhvendosën .
La Sagrada Família
Nëqoftëse do të keni kohë për një udhëtim të vetëm jashtë kufijëve të vendit tuaj, ky udhëtim duhet të jetë ajo. La Sagrada Família nxit, inspiron tmerr prej pjesës vertikale antike, dhe përsa i përket katedraleve mesjetare ajo imiton ato, ajo është ende nën ndërtim pas më shumë se 100 vjetësh. Kur të përfundojë, kulla më e lartë do të jetë më e lartë se gjysma e kullave që janë tani.
Edhe pse e papërfunduar, ajo tërheq rreth 2.8 milion vizitorë në vit dhe është monumenti më i vizituar në Spanjë. Turistët më të rëndësishëm që e kanë vizituar së fundmi kanë qenë Papa Benedikti XVI, i cili shenjtëroi kishën në një ceremony të madhe në Nëntor 2010.
Tempulli Expiatori i Sagrada Família është përmbushja e fiksimit të Antoni Gaudí.
Duke pasur parasysh komisionin e një shoqëri konservatore që donte të ndërtonte një tempull për të shlyer mëkatet e modernizmit të qytetit, Gaudi e pa përfundimin e tempullit si misionin e tij të shenjtë.
Gaudí e projektoi tempullin në 95m të gjatë dhe 60m të gjerë, në atë hapësirë mund të ulëshin 13,000 njerëz, me një kullë qëndrore 170m të lartë në anën e djathtë (që përfaqësonte Krishtin) dhe nëj tjetër 17 me 100m ose më shumë. 12 përgjatë tre fasadave përfaqësonte Apostujt, ndërsa pesa e mbetur përfaqëson Marinë e Virgjër dhe 4 Evangjelistët. Me karakteristikën e tij të të mos pëlqimit të vijave të drejta, Gaudí u dha kullave të tij zgjerim i frymëzuar nga majat pazakonta të Montserrat jashtë Barcelonës , dhe I mbulon ato një material skulpture që duket një produkt guri.
Me vdekjen e Gaudit , vetëm dhoma e nëndheshme, muret e faltores, një portal dhe një kullë kishte mbaruar. Kullat e tjera u shtuan në 1930, duke kompeltuar fasadën verilindore. Në1936 anarkistët dogjën dhe bën copë e cikë projektin e brendshëm, përfshirë këtu punishten, plane dh emodele. Puna nisi sërish më 1952, por polemikat s’është se gjithnjë kanë sjellë zhvillim. Kundërshtarët e vazhdimit të projektit pretendonin që modelet kompjuterike të bazuara në modelet e vogla të Gaudít të mbijetuara nga shkatërrimi i anarkistëve cuan në krijimin e një monstre që s’ka të bëjë fare me planet dhe stilin e Gaudít. Është një debat që duket se s’ka shpresë për zgjidhje. Të pëlqesh apo të urresh se cfarë është bërë, magjepsja që zgjohet është e pamohueshme.
Supozohet që ndërtimi mund të përfundojë rreth viteve 2020 – 2040.
Edhe para se të arrijë në atë fazë , disa nga pjesët më të vjetra të Kishës, veçanërisht faltorja , kanë kërkuar punë restauruese .
Muzeu Gaudí
I hapur në të njëjtën kohë edhe si Kishë, Muzeu Gaudí, i vendosur nën nivelin e tokës, ka materiale interesante mbi jetën e Gaudit dhe punët e tij, si modele dhe foto të “La Sagrada Família”.
Një sheshpushimi në anën fundore londore të muzeutlidhet me një pikëvështrimi mbi faltoren e thjeshtë në të cilën gjeniu është djegur.
Duke eksploruar La Sagrada
Edhe pse është një vend në ndërtim e sipër, seksioni i përfundur dhe muzeumi mund të eksplorohet për qejf. Aty ofrohet një guidë tur 50 minutshe për 4 veuro. Një alternativë tjetër është një tur zanor me 4 euro, për të cilin ju duhet një ID. Duke hyrë nga Carrer de Sardenya dhe Carrer de la Marina. Hyrja kushton 2.50 euro dhe kjo pagesë ju lejon të vizitoni brendësinë e kullave në fasadat e Nativity dhe Passion. Këto dy fasada janë anët e kishës.
Panteon
Një tempull i mrekullueshëm 2000 vjecar, tani një kishë, Panteoni është një nga monumentet më mirë të ruajtura të Romës antike dhe një nga ndërtesat me më influencë në botën Perëndimore. E ndërtuar nga Hadrian mbi tempullin Marcus Agrippa në vitet 27 Përpara Krishtit, ajo ka qëndruar që prej vitit 125 pas Krishtit , dhe pse duket e vjetër sipas moshës që ka, ta shohësh këtë ndërtesë është ende një eksperiencë unike dhe e gëzueshme të kalosh nëpër dyert e saj të mëdha prej bronzi.
Për shekuj me radhë, mbishkrimi mbi pjesën e sipërme ‘M:AGRIPPA.L.F.COS.TERTIUM.FECIT’ ose ‘Marcus Agrippa, i biri i Lucius, konsull për të tretën herë, ndërtoi këtë – duke bërë studiuesit të mendojnë që ndërtesa aktuale e ka origjinën tek Agrippa.
Tempulli i Hadrian ishte i dedikuar perëndive klasike – kështu emri Panteon, është një derivat i fjalëve greke pan (gjithë) dhe theos (Zot) – por Pas Krishtit më 608 ishte përqëndruar si një Kishë Kristiane dhe tani ajo është zyrtarisht e njohur si Basilica e Shën Mërisë së Martyres..
Falë këtij shenjtërimi , u kursye e keqja më e madhe, ajo e plaçkitjes së shumë ndërtesave të Romës së lashtë.
Gjatë Rilindjes, ndërtesa u studiua shumë– Brunelleschi e përdori atë si inspirim për kupolën e tij në Firence –dhe ajo u bë një dhomë varrimi e rëndësishme. Në shpella veshur me mermer në brendësi , ju do të gjeni varrin e artistit Raphael së bashku me ato të mbretërve Vittorio Emanuele II dhe Umberto I.
Pjesa më mahnitëse e Panteonit, gjithsesi, qëndron në përmasat e saj masive dhe tek kubetë frymëzuese. E konsideruar si ndërtesa arkitekturore më e madhërishme e Romës së lashtë, ajo ishte kupola më e madhe në botë deri në shekullin e 15-të. Aparenca e saj harmonike I dedikohet një simetrie të përllogaritur në mënyrë precize – diametri i saj është pikërisht e barabartë me lartësinë e brendshme të Panteonit 43.3m
Grand Place
Sheshi qëndror i Brukselit është i pakrahasueshëm me cdo itenerar tjetër më të mirë. Ka një arkitekturë të mrekullueshme: Gothic Hôtel de Vill, është një nga ndërtesat e vetme që i ka shpëtuar bombardimeve të Francës më 1695, disi ironike duke konsideruar që ishte pikësynimi kryesor i tyre. Sot shkëlqimi i pedonales së sheshit i detyrohet kryesisht moscënimit të vendit të takimeve, i rindërtuar nga grupi i tregëtarvëe pas 1695 dhe i stolisur mrekullisht me statuja.
Tanimë, kafe të ndryshme që presin klientët, gati të ngjjashme me spotet historike ku pihej në atë kohë, janë pak më të shtrenjta se rreth e rrotull Bursës. Ajo, bursa e Brukselit të 1873 është e përbërë nga një fasadë me gur të periudhës neoklasike ku shfaqjen skulpturat e të riut Rodin. Një bllok në verilindje të Grand Place, Galeries St-Hubert e 1847ës ishte një nga galeritë e para për të psonisur të Europës dhe mbetet më e vizituara. Korsi me ngjyra sharmante të ngushta të mbushura me restorante peshku që shtrihen në jug poshtë rrugës së Bouchers, por jinni koshient që (me disa përjashtime) shumë janë kurthe famëkeqe turistike.
Muzeu i Arteve të Aplikuara
Muzeu i Arteve të Aplikuara, I cili është vendosur në Allambra të Spanjës, ka dy koleksione të përhershme, njëri që përmban mobilje Hungareze nga shekujt e 18t dhe 19th, Art Nouveau dhe seksionin e artefakteve, dhe objekte qe janë të lidhura me tregtinë,dhe seksioni tjetër ka lidhje me artin Islamik nga shekulli i 9 deri në 19.
Mes Koleksionistëve dhe ekzibicionistëve të pasurive, është mirë të shohësh me vëmendje porcelanet e Herend, po ashtu edhe copat e dhuruar nga Magda Bácsi. Koleksioni i Artit Islamik përfshin tekstile , armatime dhe qeramikë duke mbuluar një spastrim të gjerë gjeografike nga Afrika e Veriut në Azinë. Nën tokë dhe në katin e parë gjenden punë të përkohshme; një biletë për të dy llojët e veprave sit ë përkohshme dhe të përhershme kushton 3000/1500Ft.
Xhamia blu
Ndërtesa më fotozhenike e Stambollit ishte projekti i madh i Sultan Ahmet, varri i të cilit është i vendosur në pjesën veriore përballë parkut Sultanahmet.
Linjat e jashtme karakteristike të mrekullueshme të xhamisë janë një ujëvarë me kupola dhe gjashtë minare të holla.
Pllakat që zbukurojnë pjesën e brendshme i kanë dhënë ndërtesës emrin e saj jozyrtar por që përdoret zakonish, Blue İznik.
Arkitekti i Xhamisë, Sedefhar Mehmet Ağa, u përpoq të orkestronte një lloj efekti visual ëham-bam me pjesën e jashtme të xhamisë që Aya Sofya arriti me pjesën e saj të brendshme. L:injat e saj janë të bukura, ajo ka gjashtë minare (më shumë se cdo xhami tjetër e ndërtuar në atë kohë) dhe oborri i saj është më i madhi i të gjitha xhamive otomane. Pjesa e brendshme ka një ngjashmëri me një shkallë të madhe:
İznik, ka 260 dritare dhe hapësira qëndrore ku mbahet namazi është i madh.
Për të parë më shumë projektimin e xhamisë, mund të hyni në kompleksin e rrugës Hippodrome në vend që të kaloni nga Parku Sultanahmet. Me të hyrë në n ëbrendësi të oborrit, I cili ka të njëjtën madhësi sa brendësia e xhamisë, ju do të kundroni format perfekte të ndërtesës.
Xhamia është një atraksion i tillë turistik popullor saqë pranimi është i kontrolluar për të mos prekur atmosferën e shenjtë. Vetëm adhuruesit lejohen të hyjnë përmes derës kryesore; ndërsa turistët lejohen të hyjnë vetëm përmes derës që përkon me anën jugore (duhet të ndiqni shenjat).
Meteora
Meteora (meh-the-o-rah) e listuar në Trashëgiminë Botërore është një vend I jashtëzakonshëm, dhe një nga vendet më të vizituara në Greqi.
The massive pinnacles of smooth rock are ancient and yet could be the setting for a futuristic science-fiction tale.
Bedenat masive të shkëmbinjve të lëmuar janë të lashtë dhe mund të jenë subjekt për një histori të ardhshme fantastiko shkencore.
Manastiret në majë janë vendosur mbi një terren të cuditshëm dhe të bukur.
Cdo manastir është ndërtuar rreth një kopshti qëndror i rrethuar nga shtepizat e murgjve, kishëzat dhe mensa. Në qendër të cdo kopshti qëndron katholikoi.
Një broshurë e shkëlqyer, shtigjet e Meteorës nga Andonis Kalogirou (botimet Kritiki), gjendet tek dyqani pa emër i suvenireve në Patriachou Dimitriou 1, Kalambaka. Atje gjenden harta të ndryshme, përfshirë Orama Editions’ 1:8000 Meteora.
© Copyright 2018 | Explorer Travel Tours